استفاده از تجربه پیشکسوتان در کنار عملگرایی موجب تکامل و رشد ورزش کشور می‌شود

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در نشست هم‌اندیشی کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران که به میزبانی منطقه ۲۰ برگزار شد، گفت: این نشست یک شورای مشورتی و جلسه راهبردی با هدف تعیین راهبرد و سیاست‌گذاری درست کمیته ورزشی شورای شهر تهران است.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ زهرا شمس احسان با اشاره به اینکه استفاده از تجربه پیشکسوتان در کنار عملگرایی موجب تکامل و رشد ورزش کشور می شود، گفت: شهرداری تهران در راستای رسالت خود که توسعه و ترویج ورزش همگانی است، همواره از ورزش قهرمانی نیز حمایت می کند.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات برخی شهروندان در استفاده از مجموعه ورزشی شهرسالم ۲ اضافه کرد: با توجه به قرارداد پیمانکار این مجموعه با سازمان ورزش شهرداری تهران ثبت نام کودکان و نوجوانان بومی می بایست به صورت رایگان انجام شود.

رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به اینکه در این منطقه سرانه ورزشی به ازای هر نفر یک و نیم متر مربع است گفت: ۲۳ مجموعه ورزشی در این منطقه وجود دارد که دو مجموعه شهید چمران و شهید بهشتی در اختیار منطقه و ۲۱ مجموعه در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران است.

او افزود: ۵۵ زمین چمن مصنوعی با وسعت ۵۴ هزار مترمربع در این منطقه وجود دارد که از این تعداد ۲۳ زمین چمن مصنوعی نیازمند بهسازی است.

شنگی با اشاره به اینکه ۲ زمین چمن طبیعی از جمله ورزشگاه شهر سالم یک و مجموعه ورزشی شهید مدرس و ۴ زورخانه از جمله مجموعه های ورزشی این منطقه است، اظهار داشت: ۷ مجموعه ورزشی آبی در این منطقه وجود دارد که ۳ مجموعه در اختیار شهرداری و ۴ مجموعه در اختیار سازمان آتش نشانی و وزارت آموزش و پرورش است.

او فرسودگی مجموعه های ورزشی را از مشکلات اساسی در حوزه ورزش این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: منطقه ۲۰ در اجرای مسابقات ورزشی قهرمانی شهر ۲، با ثبت نام ۹۳ هزار داوطلب در ۱۰ رشته ویژه آقایان و ۱۰ رشته ویژه بانوان بالاترین شرکت کننده را داشته است.

شهردار منطقه با بیان اینکه برون سپاری مجموعه‌های ورزشی از جمله مشکلات مطرح شده توسط نخبگان ورزشی قبله تهران، است که باعث کاهش استفاده جوانان از فضاهای ورزشی منطقه می‌شود بیان کرد: استمرار نشست هم‌اندیشی با نخبگان ورزشی، بهسازی مجموعه ورزشی شهید مدرس، استعدادیابی کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت، اختصاص یک زمین چمن طبیعی ویژه معلولین برای پرتاب دیسک، نیزه و وزنه از جمله مطالبات نخبگان ورزشی این منطقه است.

نشست هم اندیشی کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران با حضور زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، علی محمد متولیان سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه و نخبگان ورزشی منطقه ۲۰ برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 44752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =