مصوبات اجرایی در سومین نشست قرارگاه راهبردی منطقه ۱۰ بررسی شد/ تلاش برای تقویت خدمت‌رسانی به شهروندان در میادین میوه و تره‌بار

سومین نشست قرارگاه راهبردی شهرداری منطقه امروز با حضور شهردار، معاونان و مدیران شهری این منطقه برگزار و در این نشست مصوبات اجرایی بررسی و هر کدام از کارگروه‌ها گزارش عملکرد قرارگاه را ارائه کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» امروز (یکشنبه، ۱۴ آبان) در سومین نشست قرارگاه راهبردی شهرداری منطقه گفت: در این جلسه مصوبات اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران قرارگاه، گزارشی از اقدامات مربوط به حیطه فعالیت خود در یک هفته اخیر را تشریح کردند.

‎شهردار منطقه ۱۰ در خصوص حوزه خدمات شهری منطقه بیان کرد: منطقه ۱۰ دارای ۸ بازار میوه‌وتره بار است که متاسفانه در برخی از این میادین کمبود تجهیزاتی چون سیستم اطفای حریق، دوربین مدار بسته، سرویس بهداشتی ، نورپردازی، آسفالت و فضای سبز نامناسب وجود دارد و ‌مضاف بر آن جولان وانت‌بارها در آن نواحی مشکلات متعددی را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ایجاد کرده است.

‎وی ادامه داد: در ادامه فعالیت‌های خدماتی و رفاهی، عملیات بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها در اولویت اقدامات این قرارگاه قرار گرفته است و به همین منظور در این جلسه دو برابر شدن اعتبار برای توسعه نهر و جدول در سطح نواحی مطرح شد که امیدواریم این پیشنهاد مورد موافقت شهرداری تهران قرار گیرد.

‎اخ‌الصنایع در ادامه با اشاره به انتخاب هیئت امنای محلات منطقه ۱۰ افزود: به منظور ایجاد هم‌افزایی در محله‌ها و مشارکت پویای شهروندان در اداره امور محله، انتظار می‌رود در این انتخابات، معتمدان محلی که انگیزه، تأثیرگذار و قدرت فعالیت‌های اجتماعی و جمعی بالایی دارند معرفی و مشارکت جدی داشته باشندو در فرآیند ثبت‌نام انتخابات نامزد شوند.

‎وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، به‌زودی ۵ هزار متر گود آزادی در اختیار این منطقه قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود برای تحقق رویکردها و تأکیدات شهردار تهران برنامه‌ریزی مفصلی داشته باشیم.

‎شهردار منطقه ۱۰ گفت: باتوجه به آنکه مداومت این جلسات در دستورکار است، در این جلسه مقرر شد، برای تحقق هر چه سریع‌تر اهداف و مقاصد در نظر گرفته شده از هفته آینده سلسه نشست‌های قرارگاه راهبردی، معاونت به معاونت برگزار شود.

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 44815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =