چند خبر از فرآیند رفع نواقص خط ۴ مترو تهران

فارغ از پروژه‌های تعریف شده برای احداث مسیر و ایستگاههای بخش توسعه شرقی و غربی خط ۴ رفع نواقص این خط نیز در برنامه‌های اجرایی شرکت مترو تهران قرار داشته و در صورت تامین به موقع منابع مالی، اتفاقات مسرت بخشی در این زمینه رخ خواهد داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)؛حسن کاوسی فر مجری خط ۴ مترو در مورد روند تکمیل برخی اقدامات عمرانی مربوط به ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری این خط گفت: به موجب تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری، ورودی دوم ایستگاه تئاترشهر که افتتاح آن تاثیر بسزایی در ساماندهی روند تردد مسافران خروجی از ایستگاه در چهارراه حضرت ولیعصر (عج) خواهد داشت، به لحاظ ساختمانی تقریباً کامل شده و فقط مساله تجهیز آن به پله برقی باقی مانده است. در مورد ایستگاه شادمان نیز گالری ارتباطی بین خطوط ۲و ۴ مترو در حال کار است و تکمیل این پروژه هم اتفاق خوبی برای مسافرانیست که از ایستگاه شادمان تردد می‌کنند.

 کاوسی فر در ادامه به روند تکمیل ورودی‌های شرقی و شمالی ایستگاه علامه جعفری اشاره کرد و افزود: ایستگاه علامه جعفری، نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ به شمار می‌آید که اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری رسید و ورودی‌های دوم و سوم آن در حال ساخت است. راه‌اندازی این ورودی‌ها مستلزم تامین منابع مالی بوده و اگر بتوان بودجه مورد نیاز را به آن تزریق کنیم، در مدت زمانی محدود، دو ورودی جدید و اثرگذار به ایستگاه علامه جعفری افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 44848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =