احکام برگزیدگان هیات امنای محلات شمال تهران تقدیم شد

شهردار منطقه یک گفت: احکام برگزیدگان هیات امنای محلات منطقه یک به منظور ارتقای همکاری و مشارکت در شناسایی و برطرف کردن معضلات شهری تقدیم آنها شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در مراسم اهدای احکام هیات امنای منطقه یک که با حضور محمدعلی حیدری رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک و اعضای هیات امنای محلات شمال تهران در سالن همایش آسمان برگزار شد ضمن اهدای احکام صادر شده بر لزوم تکرار بازدیدهای میدانی و نشست با معتمدین محلی جهت شناسایی و رفع مشکلات محلات تاکید و به ارائه گزارشی از اهم اقدامات و عملکرد ۶ ماهه اخیر در سطح محلات ۲۷گانه پرداخت.

وی گفت: در بازدیدهای محلی که دور اول آن به اتمام رسید معتمدین محلی به عنوان راهبر موارد و دغدغه های محله خود را مطرح و مکان های بازدید از طرف آنها مشخص و با بازدیدهای میدانی مورد بررسی قرار می گرفت که طی آن بیش از ۶۸۰ پروژه مصوب و در دستور کار منطقه قرار گرفت.

حیدری رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مشارکت های اجتماعی شهر تهران نیز در این مراسم به شرح نظام نامه مشارکت محله ای شهروندان در مدیریت شهری و اقدامات انجام شده در این راستا پرداخت.

گفتنی است منطقه یک دارای ۲۷ محله و معتمد محلی است که احکام یازده تن از برگزیدگان هیات امنای این محلات توسط مسئولین حاضر در مراسم اهداء و احکام سایرین نیز تحویل آنها شد.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 44868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =