برگزاری آیین تکریم و معارفه مشاور و مدیر حوزه معاونت خدمات شهری

آیین تکریم و معارفه مشاور و مدیر حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم حسن ستاری مشاور و مدیر پیشین حوزه معاونت خدمات شهری و معارفه مهدی عزیزی مشاور و مدیر حوزه معاونت خدمات شهری  عصر روز ۱۵ آبان ماه با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مدیران عامل، مدیران ارشد و مشاورین این معاونت، حراست و بازرسی حوزه خدمات شهری در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ستاری مشاور و مدیر پیشین حوزه معاونت خدمات شهری،  گفت: معاونت خدمات شهری از معاونت های بسیار مهم شهرداری تهران  محسوب می شود که فعالیت های مختلفی را بر عهده دارد و جملگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان این که مجموعه خدمات شهری رکن اصلی خدمات رسانی به شهر و شهروندان است، تصریح کرد: دفتر این معاونت همواره از نقش و جایگاه مهمی برخوردار بوده است و به نوعی حلقه وصل با زیرمجموعه این معاونت محسوب می شود. ما در این معاونت افتخار می کنیم که شهر را برای حضور شهروندان عزیزمان نظافت و پاکسازی می کنیم و خدمات بسیاری را در میادین میوه و تره بار، شرکت ساماندهی، سازمان مدیریت پسماند، سازمان زیباسازی، سازمان آتش نشانی و... به شهر و شهروندان ارائه می دهیم.

نظری در ادامه افزود: آقای ستاری مشاور و مدیر پیشین حوزه معاونت خدمات شهری از همکاران بسیار خوب ما در حوزه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران بودند که با صداقت، جدیت و پشتکار بسیار در این مدت با ما در حوزه خدمات شهری همکاری داشتند.

وی در ادامه افزود: از آقای ستاری به پاس زحماتشان در این مدت کمال تقدیر و تشکر را داریم.

نظری در ادامه ضمن خیرمقدم به مهدی عزیزی مشاور و مدیر حوزه معاونت خدمات شهری، گفت: ایشان از مدیران با تجربه و خوشنام هستند که انشالله با همدلی، مودت و کارمحوری که اصل مورد تاکید بنده در تمامی امور هست؛ کارها را همچون گذشته به پیش خواهیم برد.

ستاری مشاور و مدیر پیشین حوزه معاونت خدمات شهری نیز در این مراسم ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته تاکنون در راستای ایجاد انسجام و انجام تعاملات لازم با زیرمجموعه حوزه خدمات شهری، گفت: خداوند متعال را شاکرم که در این مدت ۲ سال - یکسال در معاونت امور مناطق و یکسال در معاونت خدمات شهری- در خدمت مهندس نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران بودیم و همواره تلاش کردیم که ماموریت های محوله حوزه خدمات شهری را به نحو احسن به انجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: به سهم خود برای آقای عزیزی مشاور و مدیر حوزه این معاونت در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

عزیزی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حسن اعتماد معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: انشالله با تلاش بسیار و با کمک تمامی همکاران در پیشبرد اهداف این معاونت گام بر خواهیم داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اهدای لوح یادبودی از زحمات مشاور و مدیر پیشین حوزه معاونت خدمات شهری قدردانی کرد.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 44898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =