۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 4491

توافق شهرداری با دانشگاه علوم پزشکی تهران

ساخت مرکز ویژه درمانی در جنوب پایتخت
توافق شهرداری با دانشگاه علوم پزشکی تهران

شهردار منطقه ۱۷ تهران از ساخت ۲ مرکز ویژه درمانی و فرهنگی در جنوب پایتخت خبرداد.

به گزارش شهر ، محمود کلهری، شهردار منطقه ۱۷ در مورد تفاهم نامه شهرداری منطقه ۱۷ با دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در ماه‌های اخیر تلاش زیادی شده است تا کمبودهای مختلف منطقه به خصوص در مورد مراکز فرهنگی، آموزشی، ورزشی و درمانی برطرف شود و در این راستا برنامه‌هایی برای چند محله از منطقه اجرایی شده یا در دست اجرا است.

او به برنامه در نظر گرفته شده برای محله ثامن اشاره کرد و افزود: این محله یکی از محلات کلیدی در منطقه ۱۷ است که برای بهبود وضعیت آن برنامه‌های ویژه‌ای داریم که از جمله این برنامه‌ها افزایش سرانه فضای فرهنگی، ورزشی، آموزشی و درمانی است.

کلهری از انعقاد توافق با دانشگاه علوم پزشکی برای انجام یک پروژه بزرگ در محله ثامن خبر داد و گفت: با توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی قرار است خلا مرکز فرهنگی و درمانی در منطقه ۱۷ با احداث دو مرکز ویژه برطرف شود.

او افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از ساختمان‌های محله ثامن عقب نشینی خواهد کرد تا زمینه ساخت یک مرکز فرهنگی و یک کلینیک درمانی فراهم شود که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی قرار است همکاری‌های ویژه‌ای با شهرداری داشته باشد.

کلهری با بیان اینکه ساخت این ۲ مرکز جدید دستاوردهای زیادی خواهد داشت، گفت: مهمترین دستاورد، بالارفتن سرانه فرهنگی و سرانه درمانی پهنه جنوب غربی تهران به خصوص محلات منطقه ۱۷ خواهد بود.

به گزارش فارس، شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه توافقنامه قطعی شده و به زودی دستورات لازم برای آغاز این پروژه صادر می‌شود، بیان کرد: با توجه به تخریب فعلی ساختمان‌های معابر، ورودی محله ثامن تعریض خواهد شد و در تردد خودروها تسهیل ایجاد می‌شود و از سوی دیگر دستگاه‌های خدمت رسان مثل آتش نشانی و آمبولانس نیز با وضعیت بهتری آماده امدادرسانی خواهند بود.

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 4491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =