۳۵۰۰ متر از زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) لایروبی می‌شود

شهردار منطقه ۹ از انجام عملیات اجرایی ۳۵۰۰ متر لایروبی در زیرگذر بزرگراه یادگار(ره) با هدف رفع آبگرفتگی در فصل بارش در این معبر شریانی واقع در غرب تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با عنایت به هشدارهای مکرر هواشناسی درخصوص بارندگی و اعلام وضعیت سطح نارنجی مبنی بر احتمال بارش باران و رخداد رگبار لحظه ای در شهر تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ نسبت به لایروبی زیرگذر بزرگراه یادگار امام (ره) در حال اقدام است.

وی افزود: بزرگراه یادگار امام (ره) از مسیرهای پرتردد شهر تهران بوده و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که به منظور پیشگیری از آب گرفتگی وآب ماندگی و جمع آوری آب های سطحی، نسبت به جابجایی سنگدال های روی نهرسرپوشیده جهت دسترسی آسان جهت لایروبی، پاکسازی و رسوب برداری انهار زیرگذر مذکور اقدام شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا نسبت به لایروبی ۳۵۰۰ متر از انهار زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) در قسمت شرقی و غربی آن اقدام می شود که از این مقدار تاکنون ۱۰۰۰ متر آن لایروبی با جمع آوری ۳۰ تن زباله ضایعات وزباله لایروبی شده است.

مرتضوی یادآور شد: طرح پاکسازی با توجه به طول مسیر و اهمیت موقعیت به منظور خدمت رسانی بهینه به شهروندان در روزهای آتی ادامه داشته و تا پاکسازی کامل در دستورکار اداره مسیل های منطقه ۹ می باشد.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 44921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =