از شهردار تهران برای طرح «من شهردارم» تشکر می‌کنم

نویسنده سریال خاطره‌انگیز «پهلوانان نمی‌میرند»، گفت: جلب مشارکت مردم در پیشنهاد پروژه‌های شهری با اجرای طرح «من شهردارم» یک اقدام قابل تقدیر است و به عنوان یک شهروند از آقای زاکانی، شهردار تهران که مجری این طرح ارزنده است قدردانی می‌کنم.

به گزارش شهر؛ اعظم بروجردی کارگردان تئاتر و نویسنده در گفت‌وگو با «روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران» در خصوص اَبَرپروژه «من شهردارم» گفت: از آن‌جا که دست خداوند با جماعت است، بنابراین تجمع شهروندان و شهرداری با هم برای اداره شهر، برکات و رشد را برای مردم و پایتخت به دنبال خواهد داشت.

نویسنده سریال به یادماندنی «پهلوانان نمی‌میرند» با تأکید بر این که هر چه قدر که شهرداری با شهروندان صداقت داشته باشد، شهروندان هم با حس تعلق خاطر بیشتری با شهرداری همکاری خواهند کرد، اظهار داشت: جلب مشارکت مردم در پیشنهاد پروژه‌های شهری با اجرای طرح «من شهردارم» یک اقدام قابل تقدیر است و به عنوان یک شهروند از آقای زاکانی، شهردار تهران که مجری این طرح ارزنده است قدردانی می‌کنم.

نویسنده کتاب‌های «نامه آخر»، «بانوی عاشق» و «من سین» تصریح کرد: البته انتظار می‌رود در کنار اجرای چنین طرح‌هایی به مسائل دیگر شهری مانند ساماندهی دست‌فروشان هم توجه بیشتری شود.

بروجردی در دعوت از شهروندان به‌ خصوص جامعه هنرمندان در مشارکت در دوّمین دوره طرح «من شهردارم» گفت: این طرح مربوط به همه همشهریان و هموطنانمان است و مشارکت در آن به بهبود شرایط شهری که در آن زندگی می‌کنیم، منجر می‌شود؛ به همین دلیل، از همه شهروندان به ویژه هنرمندان و بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون برای مشارکت در طرح «من شهردارم» دعوت می‌کنم.

گفتنی‌ است؛ ابرپروژه «من شهردارم» که از سال گذشته و در دوره مدیریت شهری کنونی طراحی شده و به اجرا در آمده است، امسال برای دوّمین بار در کلانشهر تهران به اجرا در می‌آید. در این طرح، شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی manshahrdaram.tehran.ir نیاز عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را به‌عنوان «پروژه درخواستی» ثبت کنند تا شهرداری تهران با اختصاص بودجه، آن پروژه را اجرا کند.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 44935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =