نظری: افتتاح ۴۰ بازار تره بار تا پایان سال جاری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افتتاح ۴۰ بازار تره بار تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر،  آیین بهره‌برداری از دوبازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز پروژه بازار میوه و اره بار فدک صبح امروز شنبه- شنبه ۲۰آبان ماه ۱۴۰۲-  در هشتادو یک‌ و مین  رویداد امید و افتخار با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

حسین نظری، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در این مراسم از مقام شهدای ایران اسلامی تجلیل به عمل آورد و در ادامه از اهمیت موضوع امنیت در جامعه سخنانی جاری کرد. نظری هشتادو یک‌و مین پروژه امید و افتخار را امید آفرین خواند و از شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران قدر دانی کرد.


وی افزود: امروز شاهد دو افتتاح در منطقه ۱۷و۲هستیم و دو پروژه دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد که یکی از آنها دومنظوره خواهد بود. برای ایجاد یک بازار میوه و تره بار ابتدا باید زمین توسط شهرداری منطقه تامین شود و این روند نتیجه یک کار جمعی است.

نظری با اشاره به اینکه علاوه بر تقاضا و توجه مردم، جلوه و ظاهرمناسب مد نظر بوده که در افتتاح بازار شقایق به نگاه ایرانی و اسلامی توجه شده است، گفت: بناداریم که توسعه خدمات را افزایش دهیم.

نظری در ادامه به اضافه شدن چرخ دستی به میادین  و همچنین آموزش به پیمانکاران و فروشندگان میادین خبرداد و گفت: به دنبال ان هستیم تا با این رویه با مردم با ادب و احترام بیشتری برخوردشود و نهایتا موجبات رضایتم مندی آنها فراهم شود. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان گفت: برنامه داریم تا پایان سال ۴۰ بازار تره بار را افتتاح کنیم و از شهرداران در خواست میکنم که زمین مناسب در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قرار دهند.

انتهای پیام/

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 45031

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =