قیمت میوه در میادین تره بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت میوه در میادین تره بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است.

به گزارش خبرنگار شهر، آیین بهره‌برداری از دوبازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز پروژه بازار میوه و اره بار فدک صبح امروز شنبه- شنبه ۲۰آبان ماه ۱۴۰۲-  در هشتاد و یک‌ و مین رویداد امید و افتخار با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

در این مراسم،ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:از همکاری شهردار منطقه ۱۷ برای همکاری تشکر می‌کنم.امروز دو پروژه افتتاح می‌شود و بازار شقایق با معماری ایرانی و اسلامی ساخته شده است. پروژه شهید چراغی در منطقه ۱۷ نیز معماری آن براساس الگوی معماری ایرانی و اسلامی بود که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.شهرداری های جهان در موضوع غذای شهر احساس وظیفه می‌کنند. ما هیچ رقابتی با بخش خصوصی نداریم.

وی افزود: قیمت میوه در میادین تره بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است.ما مکان‌هایی را برای عرضه میوه و تره بار ایجاد کردیم. به دنبال افزایش و ارتقای بخش نرم افزاری نسبت به سخت افزاری هستیم‌.

فصاحت در ادامه گفت: می‌خواهیم قیمت کالاهارا بر اساس حذف واسطه ها کاهش دهیم و از شهردار محترم، معاونت محترم خدمات شهری و شورای شهر تشکر می‌کنم، شهرداری دز موضوعات ورود کرده که وظیفه ای ندارد اما سفره مردم برای ما مهم است.

فصاحت با اشاره به این موضوع که با بخش خصوصی رقابت نداریم و می‌خواهیم ظرفیت ورود بخش خصوصی را ایجاد کنیم، در همین راستا در کنترل قیمت لیمو ورود کردیم و به تقویت غرف هایی پرداختیم که در مدیریت قبلی مشکل داشتند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کرد: در ۶ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ در صدافزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت  مناسب‌تری به دست مردم برسد.

انتهای پیام/

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 45035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =