به‌زراعی بوستان‌ها و فضای سبز منطقه ۱۵ انجام شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از به‌زراعی فضای سبز محورهای بلوار ابوذر، بلوار خاتم الانبیاء، امام رضا(ع) و خیابان بوعلی شامل بوستان‌ها و فضای سبز این محورها در قالب طرح فوریتی و تجمیعی مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با تلاش ۲۵۰ نیروی کارگری فضای سبز؛ به زراعی در محورهای یاد شده با اجرای فعالیت هایی نظیر ۱۰ مترمکعب نخاله کشی، ۳۸۰۰۰ مترمربع کندو کوب، ۱۵۰۰۰ اصله ترمیم تشتک، هرس ۷۱۰  اصله درختچه و ... انجام شد.

صدیقی با تاکید بر بهبود کیفیت فضای سبز، اضافه کرد: این اقدام در راستای ارتقای کیفی امور نگهداری و کنترل عوامل خسارت زا (آفات و بیماری ها) و کاهش مصرف سموم شیمیایی و به منظور دستیابی به الگوهای پایدار در فضای سبز شهری انجام می شود و تمام نکات ایمنی نظیر جمع آوری و انتقال سریع سرشاخه‌ها در حین اجرای کار و نیز تجهیز کارگران به وسایل ایمنی انجام شد تا از بروز مشکل احتمالی جلوگیری شود.

به گفته وی؛ هرس و به زراعی از فعالیت‌های اجرایی فضای سبز در ۶ ماهه دوم سال است که مطابق دستورالعمل سازمان بوستان‌ها و براساس برنامه زمانبندی انجام می شود و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد. این طرح فوریتی نیز در ادمه همان دستورالعمل و در قالب اجرای طرح فوریتی و تجمیعی مناطق، طی دو روز انجام شد.

انتهای پیام/

۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 45120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =