آغاز به کار سیزدهمین استراحتگاه کارگری در منطقه ۴

ساختمان جدید اسکان کارگران خدمات شهری با هدف تکریم و تامین آسایش این قشر زحمتکش سیزدهمین خانه کارگری منطقه ۴ آماده اسکان شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمیدرضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهروندان در امور مرتبط با حوزه نگهداشت شهری هستند، گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران و با هدف بهینه سازی مجموعه خدماتی که در حوزه امور شهری به شهروندان ارائه می شود، ساختمان اسکان کارگران خیابان شهید کرد تاسیس شد.
او ادامه داد: استراحتگاه مذکور با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع بنا در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و چهار طبقه با نوع اسکلت LFF  برای استقرار کارگران خدمات شهری ناحیه ۲ و ۳ برای افتتاح در حال تجهیز است.
معاون خدمات شهری منطقه ۴  گفت: این خانه با تجهیز ۲۵۰ تخت، تشک، بالشت و ۵۰۰ پتو برای کارگران آماده شده است.
فرخی افزود: ساختمان های اسکان کارگران خدمات شهری منطقه ۴ دارای ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند تا کارگران زحمتکش اوقات استراحت خود را در آسایش سپری کنند.
او با اشاره به استراحتگاه های کارگری در سایر نقاط منطقه گفت: تا به امروز  ۱۲ خانه کارگری در منطقه فعالیت می کند که در مواقع مورد نیاز به خصوص بارش های ناگهانی برف و باران سرعت خدمت رسانی را افزایش می دهد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ بیان کرد: افزایش نظم اجتماعی شهری، رضایت شغلی کارگران، رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات شهری و همچنین در دسترس بودن دائمی و کاهش هزینه های شخصی نیروی کار از مهمترین ویژگی های خانه اسکان کارگری به شمار می رود.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 4519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =