تانکر سوخت در جاده بهشت زهرا دچار سانحه شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف تانکر سوخت در جاده بهشت زهرا خبرداد.

سید جلال ملکی. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درمورد حادثه تصادف در جاده بهشت زهرا اظهار کرد: ساعت ۷:۶ دقیقه صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی نژاد جاده بهشت زهرا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران اعلام می‌شود و  سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات و تجهیزات کامل از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: در محل مشاهده می‌شود یک دستگاه مکانیزه شست و شوی معابر در حاشیه جاده مشغول نظافت گاردیل بوده که با تانکر حامل مایعات نفتی حین حرکت برخورد کرده بود؛ خوشبختانه این تانکر خالی از مایعات نفتی بوده و به دلایل نامشخص از مسیر منحرف و به عقب خودروی مکانیزه برخورد و سبب واژگونی آن شده و ترافیک سنگین ایجاد شده است

ملکی ادامه داد: اتاق تانکر طعمه حریق شده و رانندگان مصدوم شده بودند که تحویل نیروهای اورژانس شده اند ونشت گازوئیل از هر دو وسیله ایجاد شده بود که ایمن صالحی انجام و با دو جرثقیل تانکر که مسیر را مسدود کرده جابجا کنند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز در مورد این حادثه گفت:  در ساعت ۰۷:۱۰ صبح امروز در مسیر  بزرگراه هاشمی (صالح آباد ) به جنوب بعد از دورگرد توحیدی ، به علت تصادف چند وسیله ای، یکدستگاه کشنده دچار حریق شده است .

این گزارش حاکیست تیم های منطقه ۱۹ پلیس راهور تهران بزرگ و عوامل امدادی در محل حضور دارند و محدودیت تردد در این مقطع اعمال گردیده است.
رانندگانی که در این مسیر در حال تردد هستند می بایست با صبر و حوصله بیشتری رانندگی و از مسیرهای جایگزین تردد و به دستورات پلیس مستقر در این معبر دقت و توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 45193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =