برگزاری نخستین نشست ابلاغ محورهای بیست‌گانه طرح تحول در منطقه ۱۸

نخستین نشست هماهنگی بین‌بخشی حوزه‌ها، دوائر و نواحی شهرداری منطقه ۱۸ پس از ابلاغ رویکردهای محورهای بیست‌گانه طرح تحول برگزار و اولویت‌های کاری مشخص شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در نخستین نشست هماهنگی بین‌بخشی شهرداری منطقه ۱۸ که ریاست آن را محمد جواد خسروی شهردار منطقه عهده دار بود، کلیاتی از محورهای بیست‌گانه طرح تحول که به تازگی از سوی مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران ابلاغ تبیین گردیده، مطرح و مسئولیتهای هریک از حوزه ها، دوائر و نواحی منطقه ۱۸ ابلاغ شد.

شهردار منطقه طی سخنانی ضمن تشریح اهمیت ابعاد مختلف این طرح، اظهار داشت: این اقدامات که تحت عنوان طرح تحول ۲۰ گانه از آن یاد شده، در زمره فعالیت ها و اقدامات جاری و ساری مدیریت شهری بوده و تنها سر و شکل جدیدتری به خود گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که خوشبختانه تمام کارگاه های عمرانی پروژه های من شهردارم فعال هستند، یاد آور شد: بزودی تمام ۴۹ پروژه مصوب در نخستین تجربه من شهردارم تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا به خوبی احساس نمایند که آینده شهر و زیر ساختهای آن بر اساس نظرات صاحبین اصلی اش شکل گرفته و مدیریت شهروندان ، تنها مجری درخواستهای آنان است.

انتهای پیام/ 

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 45234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =