برگزاری ۶۸ دوره آموزش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ گفت: ۶۸ دوره آموزش دوچرخه‌سواری شهری ویژه بانوان به همت بوستان ترافیک طی ۷ ماه نخست سال برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری گفت: هزار و ۲۶۲ نفرساعت در قالب ۶۸ دوره آموزشی به منظور توسعه حمل و نقل پاک و ترویج وتشویق شهروندان به ویژه بانوان به استفاده از دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری و محلی در بوستان ترافیک منطقه ۱۵ برگزار شد.

وی در ادامه به کارگاه های آموزشی از طریق آموزش چهره به چهره، حضور شهروندان در بوستان ترافیک، و سرای محله، مدارس و ... به منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی و نهادینه کردن قوانین صحیح رانندگی اشاره کرد و افزود: به همین سبب ۵ هزار و ۲۹۷ نفر ساعت آموزش غیرمتمرکز ترافیک در مدارس، سرای محلات و مساجد و نیز  هزار و ۷۶۳ نفر ساعت آموزش متمرکز در بوستان ترافیک به گروه های مختلف شهروندان ارائه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به سایر اقدامات این مرکز طی این مدت اشاره کرد و گفت: آموزش رانندگان، اتوبوس، راکبین موتور سکلت ها، برگزاری ۵ همایش دوچرخه سواری، اجرای رویدادهای آموزشی و ترویجی و اجرای نمایش نامه ترافیکی ویژه دانش آموزان از جمله این اقدامات است.

اسکندی در پایان با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش شهروندان و افزایش ایمنی آنها در هنگام عبور و مرور در معابر ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی به عمل آمده شاهد ارتقای فرهگ ترافیک شهروندان منطقه از طریق بوستان ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک باشیم.

گفتنی است؛ بوستان ترافیک منطقه ۱۵ در ناحیه سه به آدرس خیابان شهید ابراهیمی، خیابان شهید اسماعیلی واقع است و علاقه مندان به منظور کسب اطلات بیشتر از دوره آموزشی می توانند با شماره تلفن ۳۳۸۹۶۶۵۹ الی ۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 45268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =