پروژه های ترافیکی سال ۱۳۹۹ در دستور کار قرار گرفت

پروژه های ترافیکی منطقه ۱۶ در سال ۱۳۹۹ از جمله زیرگذر تندگویان با هدف کاهش ترافیک جنوب تهران، در دستور کار شهرداری منطقه و پلیس راهور قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر شهردار منطقه، در جلسه ای که با حضور سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ ملکی سرکلانتر جنوب تهران و معاونین منطقه برگزار شد، بیان داشت: مدیران شهری و راهنمایی و رانندگی منطقه با برنامه ریزی، همکاری، هماهنگی و انسجام بیشتر فعالیت های عمرانی و ترافیکی را با سرعت بیشتری در منطقه اجرا می کنند تا پس از مهار ویروس کرونا و حضور مجدد شهروندان در سطح شهر ترافیک منطقه کاهش محسوس داشته باشد و کیفیت تردد ها ارتقا یابد.

او افزود: طرح های مشارکتی با پلیس راهور  از جمله اصلاح هندسی معابر، رفیوژ ها، ساماندهی ترافیکی تقاطع ها، احداث زیر گذر تندگویان و ... مورد بررسی، تعامل و تاییدد قرار گرفت تا به زودی طراحی و در سال جاری به اجرا برسد.

سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، با تشکر از مدیریت شهری جهت ضدعفونی و گندزدایی منطقه و اجرای پروژه های ترافیکی و عمرانی مرتبط، بر همکاری مداوم پلیس در جهت احداث پروژه ها تاکید کرد و گفت: زیرگذر بزرگراه تندگویان در اولویت قرار گرفت و راهور باید همکاری های لازم را در این زمینه با مدیریت شهری داشته باشد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 4529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =