احصای درخواست‌ها و مشکلات کارکنان شهرداری منطقه۶

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۶ از بازدید دوره‌ای اداره سرمایه انسانی از معاونت‌ها و نواحی این منطقه خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ سید مجتبی کساییان معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی گفت: دیدار صمیمی با مدیران و کارکنان معاونت ها و نواحی ششگانه این منطقه به صورت ادواری در دستور کار قرار گرفته و ما با هدف رفع مشکلات درون‌ سازمانی و تکریم همکاران که قطعاً تکریم شهروندان را نیز در بر خواهد داشت، این بازدید ها را تدارک دیده شده است.

معاون شهردار منطقه، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌قفه و تاثیرگذار مدیران و کارکنان این منطقه، تحقق برنامه های مدیریت شهری و خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و کسب رضایت ایشان را مستلزم جدیت و افزایش حس‌تعلق و وجدان‌کاری پرسنل دانست و بر همدلی و همکاری بیش از پیش مدیران و کارکنان تاکید کرد.

در ادامه علی بنار رئیس اداره سرمایه انسانی شهرداری منطقه۶ گفت: ساماندهی منابع انسانی از خواسته‌های مدیریت ارشد این منطقه است که امید می‌رود با استفاده از تخصص و تجارب نیروهای کارآمد در جهت دستیابی به اهداف مدیریت شهری اقدام شود.

بنار صیانت و تکریم از همکاران را امری ضروری برشمرد و خواستار شناسایی و احصای کارمندان مجرب، توانمند، مستعد و با انگیزه در راستای احقاق حق، افزایش بهره‌وری و جلوگیری از تبعیض ایشان شد.

بر اساس این گزارش و در ادامه این بازدید ها، همکاران نواحی و معاونت ها نیز در محیطی صمیمی و دوستانه به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات در جهت پیشبرد اهداف سازمانی پرداختند.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 45297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =