عملیات مسقف‌سازی سرپناه پایانه اتوبوسرانی بهشت منطقه ۱۹ به پیشرفت ۴۰ درصد رسید

عملیات مسقف‌سازی سرپناه پایانه اتوبوسرانی بهشت در منطقه۱۹، با اجرای ۹۰ متر مکعب بتن‌ریزی به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه تصریح کرد: عملیات بهسازی و مسقف سازی سرپناه پایانه بهشت با هدف ایمن سازی، سهولت تردد اتوبوس ها و ارائه خدمات به مسافران در حال انجام است.‌این مسئول با اشاره به اینکه پایانه بهشت در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع قرار دارد بیان کرد: عملیات مسقف سازی سرپناه در قالب سه سکو هر کدام به متراژ ۳۵ متر مربع همراه با پوشش سقف کامپوزیت و سایه بان هایی که یکدیگر را پوشش می دهند انجام و ستون ها در کارگاه در حال مونتاژ هستند.

فرهادی بیان کرد: در مراحل بعدی به منظور بهسازی پایانه، تاسیسات برق، محل استراحتی برای رانندگان، تامین روشنایی، خط کشی، نصب سطل زباله، تابلو راهنمایی مسیر مبداء و مقصد و ... اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ یاد آور شد: سه خط اتوبوسرانی از این پایانه به سمت مترو علی آباد، میدان انقلاب اسلامی، شهید فیاض بخش مسافر گیری می کنند.

براساس این گزارش بیش از این عملیات بهسازی و مناسب سازی پایانه شهید سروری با اقداماتی چون مسقف سازی، مناسب سازی سکوهای این پایانه برای افزایش کیفیت خدمات برای افراد دارای معلولیت و کم توان، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره‌ وری و بهره‌مندی از امکانات موجود انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 45310

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =