ابرپروژه «من شهردارم» نقش مؤثری در تقویت اعتماد شهروندان دارد

قائم مقام باشگاه ورزشی پیکان گفت: ابرپروژه «من شهردارم» نقش مؤثری در تقویت اعتماد شهروندان به مدیریت شهری دارد.

به گزارش شهر، ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با «روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران»، اجرای «ابرپروژه من شهردارم» در پایتخت را اقدامی متفاوت و ارزشمند دانست و گفت: مشارکت شهروندان در اداره امور شهر بسیار ارزشمند است و اجرای پیشنهادهای مختلف و قابل اجرای آن‌ها راهی برای جلب اعتمادشان به مدیریّت شهری‌ است.

قائم مقام باشگاه ورزشی پیکان افزود: چنین طرح‌هایی، ارتباط و تعامل مؤثر شهر، شهروندان و شهرداری را افزایش می‌دهد و به تبع آن موجب همراهی و اعتماد شهروندان به مدیریّت شهری می‌شود.
عضو کمیته فدراسیون‌های AFC عنوان کرد: تقویّت ورزش همگانی و ابزارها و امکانات آن، یکی از موضوعاتی‌ست که شهروندان و ورزشکاران می‌توانند با مشارکت در «من شهردارم» آن را محقق کنند.

شکوری، توسعه صحیح خطوط دوچرخه‌سواری را یکی از راه‌های توسّعه ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: به طور خاص، پروژه‌ پیشنهادی من برای «من شهردارم»، توسعه خطوط دوچرخه‌سواری است که می‌تواند در کمک به کاهش آلودگی هوا مؤثر باشد.

عضو هیأت مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان با اشاره به نیاز شهر تهران به افزایش سرانه ورزشی گفت: شهرداری به‌عنوان نهادی تاثیرگذار در زندگی شهروندان می‌تواند در این‌ مسیر قدم‌های تاثیرگذاری بردارد و به سلامت جامعه کمک کند.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس تأکید کرد: از همه شهروندان تهرانی درخواست دارم در «ابرپروژه من شهردارم» که می‌تواند به بهبود فضای زندگیشان کمک کند، مشارکت داشته باشند و از شهرداری تهران هم درخواست می‌کنم با اجرای به‌موقع پیشنهادهای قابل اجرا، اعتماد مردم برای مشارکت بیشتر در اداره کلانشهر تهران را جلب کند.

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 45353

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =