هدیه شهرداری به بانوان پرستار بیمارستان کودکان حکیم

مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: بدون حضور پرستاران مفهوم سلامت کامل نیست و از این رو، شهرداری تمام‌قد در کنار کادر سلامت و پیش‌قراولان عرصه درمان خصوصا کادر پرستاری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب در آستانه فرارسیدن روز پرستار در مراسم تجلیل از کادر پرستاری بیمارستان حکیم در منطقه ۱۸ اظهار کرد: کادر پرستاری و نظام سلامت در گذشته بارها ایثارگری و فداکاری خود را برای سلامت مردم و نجات جان بیماران نشان داده اند که دوران کرونا مثال بارز آن بود.

وی اضافه کرد: تقدیم شهدای بسیار در حوزه سلامت نشان داد کادر درمان و پرستاران با همه توان و با بذل جان خود نجات بخش مردم بودند و لازم است از این قشر به هر شکل ممکن حمایت و قدردانی کرد.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه وظیفه شهرداری زیست پذیر کردن شهر و در دسترس قرار دادن خدمات شهری برای همه اقشار جامعه است بیان داشت: پرستاران و کادر درمان این بیمارستان با مشکلاتی از جمله نبود ایستگاه و خط تاکسی برای حضور در بیمارستان رو به رو هستند. رایزنی لازم برای راه اندازی خط تاکسی با مسولان مرتبط با این موضوع بر اساس خواست پرستاران این بیمارستان پیگیری خواهد شد.

به گفته وی پایانه تاکسی حکیم احداث و خط تاکسی نیز از پایانه آزادی و نعمت آباد فعال شده است. تا پایان سال نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز احداث خواهد شد تا پایانه به شکل کامل فعال شود. یک ایستگاه اتوبوس نیز در حکیم فعال است و در حال خدمات دهی است.

صاحب در ادامه با بیان اینکه باید خستگی کادر درمان برطرف شود افزود: با هماهنگی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸، بانوان پرستار در مجموعه بیمارستان تخصصی کودکان حکیم می توانند تا یک سال از خدمات بوستان بانوان نرگس و مجموعه های اختصاصی آن به شکل رایگان استفاده کنند.

در این مراسم از سرپرستاران و کادر پرستاری نمونه بیمارستان تخصصی کودکان حکیم تجلیل شد.

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 45381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =