جابه‌جایی رایگان بیش از ۳۹۰ هزار نفر از دو ایستگاه مترو همزمان با راهپیمایی حمایت از کودکان غزه    

مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابه‌جایی بیش از ۳۹۰هزار  نفر به صورت رایگان از دو ایستگاه میدان انقلاب اسلامی و تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش شهر، مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ اعلام کرد: در روز شنبه ۲۷ آبان ماه ١۴٠٢ هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در میدان انقلاب، از ساعت ۱۴:۳۰تا ۱۸:۳۰ سرویس‌دهی در دو ایستگاه مترو میدان انقلاب اسلامی و تئاتر شهر به صورت رایگان انجام شد.
 

بر اساس اعلام روابط عمومی این شرکت؛ ۳۹۱هزار و ۴۴۰ نفر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری از دو ایستگاه واقع در خط چهار مترو جابه‌جا شدند. شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پرداخت و با تلاش کارکنان این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی ایمن برای تردد مسافران ایجاد شود.
مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همچنین اعلام کرد : علاوه بر این به منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران در خط ۴ مترو تهران ۳۰ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 45406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =