شهردار ناحیه ۵ از کادر پرستاری NICU بیمارستان‌های هاجر و پاستور نو تجلیل کرد

همزمان بافرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، شهردار ناحیه ۵ با حضور در بیمارستان هاجر(س) آجا و پاستور نو، این روز را به کادر درمانی و پرستاران تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مجید اردکانی شهردار ناحیه۵ با بیان اینکه یک سرمایه اجتماعی از وحدت و همدلی بواسطه تلاشهای جامعه پرستاری در کشور ایجاد شد، افزود: در سالهای اخیر جانفشانی جامعه پرستاری در عرصه مقابله با کرونا و تقدیم شهدای راه سلامت، این قشر را بیش از پیش در بین مردم عزیز کرد.

شهردار این ناحیه با اشاره به ضرورت دانش نگاری و مستندسازی تجربیات مدیریت و مقابله بحران ها خاطر نشان کرد: بکارگیری تجربه مقابله با بحران و زنجیره دانشی و تجربی شکل گرفته از همکاری کادرهای درمان و نهادهای خدمات رسان عمومی، زمینه ساز هم افزایی اجتماعی و مدیریت موثر خدمات اجتماعی در سطح کلان می شود.

 سوسن عزیز محمدی رییس بیمارستان هاجر با قدردانی از مدیریت شهری منطقه، به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات رسانی در این بیمارستان پرداخت و در ادامه نیز ایمان اخباراتی رئیس بیمارستان پاستور نو به راهکار های ارتقاء همکاری های فیمابین در حوزه های آموزشی و ترویجی برای شهروندان پرداخت.

در پایان این دیدار با اهدای گل و لوح تقدیر از کادر پرستاری بخش مراقبت های ویژه کودکان این بیمارستان ها تقدیر شد.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 45441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =