جایگاه ویژه پرستاران در خدمات‌رسانی درمانی شرکت شهر سالم

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: بخش بزرگی از خدمات درمانگاه‌های شهرداری تهران بر دوش پرستاران است و از این جهت، جایگاه این بخش برای مدیریت شهری ویژه و خطیر است.

امیر نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: پرستاران بخش مهمی از یک سیستم سلامت محسوب می‌شوند و در شرکت شهر سالم نیز بخش مهمی از بار خدمات بر عهده این عزیزان است.

وی افزود: همکاران پرستار ما در اکثر پروژه‌های مهم شرکت شهر سالم بار اصلی خدمات‌رسانی را بر عهده دارند و از این جهت، از جایگاه ویژه‌ای برای ما و مجموعه مدیریت شهری برخوردارند.

به گفته نورمحمدی، پرستاران شرکت شهر سالم، از خدمات درمانگاهی تا خدمت در منزل، از واکسیناسیون تا پایش سلامت و از اربعین حسینی تا برنامه‌های دیگر مناسبتی همواره در میانه میدان خدمت‌رسانی بوده‌اند و این از چشم هیچ خدمتگزار شهری به دور نیست.

وی با اشاره به احاطه شهردار تهران به حوزه سلامت ادامه داد: امسال هم همچون سال‌های گذشته برنامه بزرگداشت روز پرستار همراه با تقدیر از پرستاران نمونه شرکت شهر سالم برگزار می‌شود. این برنامه فردا، دوشنبه و با حضور شهردار، معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تعداد پرستاران همکار در مراکز درمانی این شرکت را ۱۴۱ نفر عنوان کرد و یادآور شد: در مراسم فردا، علاوه بر همکاران پرستار شرکت شهر سالم، پرستارانی از مراکز طرف قرارداد بیمه شهرداری و همچنین کادر پرستاری حاضر در کاروان داوطلب اعزامی به آیین اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 45444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =