۵۷ هزار رأی اجرای نشده ماده صد در مناطق ۲۲ گانه مورد پالایش قرار گرفت

مدیرکل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری تهران از پالایش ۵۷۰۰۰ رأی اجرای نشده ماده صد در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با هدف تسهیل اجرای آراء و رفع مشکلات سیستمی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، فاطمه حیدری گفت: این اداره کل با همکاری اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و سازمان فاوا طی جلسات متمادی، بررسی و پالایش آراء صادره مربوط به پرونده های دارای تخلف ساختمانی مناطق ۲۲ گانه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد وحدت رویه در فرایند رسیدگی به پرونده های دارای آراء ماده صد و رفع مشکلات، نواقص و ایرادات نحوه اجرا، آراء مناطق شمالی شهر تهران، مناطق دارای حریم، مناطق جنوبی و دارای بافت فرسوده و ریزدانه به صورت جداگانه طبقه بندی و مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیر کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران می بایست پس از پایان دور نخست این نشست ها که با حضور نمایندگان آنان در این اداره کل برگزار می شود، نسبت به شناسایی مغایرت ها اقدام کنند تا نتایج آن ها در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

حیدری این اقدام را در راستای بررسی و اجرای پرونده های دارای آراء ماده صد و احصاء آراء واجد شرایط "بند ت" تبصره۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور دانست و تعیین تکلیف آراء اجرا نشده در سالیان گذشته، احقاق حقوق شهروندان و رسیدگی به درخواست های آنان را از دلایل تشکیل این جلسات عنوان کرد.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 45447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =