نوسازی و تجهیز کامل ایستگاه ۱۵ آتش‌نشانی در محدوده سرای ایرانی 

شهردار منطقه ۱۵، در نشست با مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بر نوسازی، تجهیز و گسترش دامنه فعالیت‌های حوزه امداد و نجات ایستگاه ۱۵ آتش‌نشانی محدوده پل بسیج تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به افتتاح مجموعه سرای ایرانی به عنوان پروژه محرک توسعه در منطقه ۱۵ و ایجاد ۲هزار فرصت شغلی جدید برای ساکنان افزود: جلسات مستمر با دستگاه های ذیربط برای رفع مشکلات مرکز خرید سرای ایرانی در حال برگزاری است.

به گفته شهردار منطقه ۱۵؛ به همین سبب با هدف ارتقای ضریب ایمنی این مرکز خرید نشستی با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و مالک پروژه برگزار شد.

شیری در ادامه به نوسازی کامل و تجهیز ایستگاه ۱۵، آتش نشانی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه در کنار مجموعه سرای ایرانی قراردارد و با توجه به فرسوده بودن بنا در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نوسازی ایستگاه آتش نشانی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به همین منظورمالک پروژه در راستای مسئولیت اجتماعی خود و نیز ضرورت ارتقای ضریب توانمندی های این مرکز در حوادث احتمالی، طرح نوسازی و تجهیز آن را به زودی آغاز خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد:  باید تجهیزات و امکانات متناسب با نیازمندی ها تغییر کند و به روز رسانی تجهیزات حرفه ای متناسب با حوادث تفکیک شود.

قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نیز گفت: با هوشمندسازی مراکزی که در معرض خطر هستند و با اتصال  آنها  به آتش نشانی  می‌توان نقش مهمی را در کنترل مواد خطرزا و پیشگیری از بروز حوادث خطرناک ایفا کرد.

انبار چای با اجرای طرح بازآفرینی شهری و تعریف طرح محرک توسعه و احداث یک مجموعه بزرگ تجاری ایمن سازی خواهد شد. این طرح با پیش بینی پارکینگ های مورد نیاز در حال ساخت است و در مرحله اول ساخت حدود هزار و ۸۰۰ پارکینگ تامین خواهد شد.

این نشست با حضور محمد شیری شهردار منطقه، قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، ناصر معظمی گودرزی رئیس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی و مالک سرای ایرانی برگزار شد.

انتهای پیام /

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 45452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =