آغاز طرح نظارت شبانه سازمان بازرسی شهرداری تهران/ رحمانی: با نظارت‌های مستمر و شبانه بر فعالیت‌های شهری به دنبال ارتقاء کیفی خدمات شهرداری هستیم

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از آغاز طرح نظارت شبانه سازمان بازرسی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ رضا رحمانی با بیان اینکه بخش زیادی از فعالیت های اجرائی و نظارتی مدیریت شهری در ساعات پایانی شب انجام می شود، اظهار کرد: طرح نظارت شبانه بر عملکرد تمامی حوزه های شهرداری تهران اعم از مناطق، سازمان ها و شرکتها به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهرداری در این ساعات در دستور کار همکاران این سازمان قرار گرفته است.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، به دنبال آن هستیم که نظارت بر فعالیت‌های شهرداری را تقویت کرده و مسائل و مشکلات شهر را با بازرسی مستمر کاهش دهیم.

رحمانی در تشریح طرح نظارت شبانه سازمان بازرسی گفت: نظارت بر کیفیت خدمات رسانی در گرمخانه‌ها، یاورشهرها و اسکان های کارگری، نحوه عملیات جمع آوری زباله، رفت و روب معابر، آسفالت ریزی، بررسی وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس و خط کشی معابر، فعالیت درمانگاه‌های شهرداری، پیگیری مشکلات پایانه‌های مسافربری، نحوه بهره برداری و نگهداری اماکن متعلق به شهرداری تهران و نظارت بر ساخت و سازها و ... از جمله مواردی است که در این طرح مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 45481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =