مسابقات تیم‌های عملیاتی دوام محلات شهر تهران برگزار می‌شود

معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه‌محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران از برگزاری مسابقات تیم‌های عملیاتی دوام محلات شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین مظفری معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه‌محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران اظهار کرد: مسابقات تیم‌های عملیاتی دوام محلات شهر تهران به منظور سنجش میزان آمادگی تیم‌های عملیاتی دوام در سرای محله جماران برگزار خواهد شد.

مظفری افزود: در این مسابقات ۲۲ تیم عملیاتی ۱۲نفره به نمایندگی از مناطق شهر تهران، حضور خواهند داشت که اعضای این تیم شامل یک نفر فرمانده، یک نفر سخنگو و جانشین فرمانده، دو نفر کاربر GPS و دو گروه ۴نفره امدادی هستند.

وی ادامه داد: سرفصل‌های مورد ارزیابی در این مسابقات شامل آمادگی جسمانی، تثبیت و حمل مصدوم، شستشوی اصولی مصدوم شیمیایی، اطفا حریق، هدایت موتورسیکلت، برپایی چادر امدادی و نقشه خوانی و کار با دستگاه GPS و ارائه گزارش به مردم و مسولان خواهد بود.

مظفری عنوان کرد: این مسابقات از اول آذرماه الی سوم آذرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و دقت، سرعت عمل و انجام اصولی اقدامات ملاک ارزیابی و انتخاب تیم‌های برتر خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 45482

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =