تجلیل از هزار پرستار شاغل در بخش NICU نوزادان

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از تجلیل هزار تن از پرستاران شاغل در بخش NICU بیمارستان‌های دارای بخش نوزاد همزمان با روز پرستار خبر داد.

 حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: از هزار پرستار شاغل در بخش NICU بیمارستانهای دارای بخش نوزاد همزمان با روز پرستار تجلیل شد

وی افزود: اداره کل سلامت شهرداری تهران هرساله همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم‌ها و جشن‌هایی در مراکز بیمارستانی برای تجلیل از پرستاران برگزارمی کند و امسال نیز این مراسم ها با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه و همراهی مسولان بیمارستان‌ها برگزار شده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه اداره کل سلامت شهرداری تهران از سوی شهردار پایتخت به عنوان قرارگاه جمعیت مسولیت اجرای طرح‌های تشویقی و ترویجی فرزندآوری را برعهده دارد، ادامه داد: با توجه به ماموریت ترویج فرزندآوری در جامعه، تکریم فعالان و کادر بهداشت و درمان خصوصا پرستاران شاغل در بخش مراقبت های ویژه نوزادان یکی از موضوعاتی است که به شکل ویژه از سوی اداره کل سلامت در سطح بیمارستان‌هایی که بخش نوزاد دارند در دستور کار قرار گرفته است.

وی از انجام تبلیغات محیطی گرامیداشت روز پرستار در شهر از سوی سازمان زیباسازی خبر داد و بیان کرد: تلاش شده است با اجرای این برنامه‌ها به شکل شایسته‌ای از خدمات کادر پرستاری که در روزهای سخت در کنار مردم ایثارو فداکاری کردند، قدردانی شود.

صاحب ازطراحی  همایش پیاده روی بزرگ ایرانیان با عنوان سلامتی را قدم بزن پرستاران شاغل در بخش مراقبت های ویژه نوزادان در سوم آذرماه در بوستان قایم منطقه ۱۸ خبر داد و یادآور شد: برای نخستین بار چنین برنامه ای به شکل مشترک بین اداره کل سلامت شهرداری تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فدراسیون ورزش‌های همگانی برای بانوان پرستار و مادران دارای ۳ فرزند در تهران اجرا می شود. این برنامه به شکل زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 45503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =