اعلام حمایت دادستان تهران از نوسازی بافت‌های فرسوده

دادستان تهران در جلسه‌ای که با هدف بررسی چالش‌های نوسازی پایتخت برگزار شد، بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تأمین خدمات و سرانه‌های مورد نیاز در بافت‌های فرسوده تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت مدیرعامل این سازمان در جلسه ای که در دفتر دادستانی کلانشهر تهران برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان نوسازی در حوزه های قرارگاه جهادی مسکن، تهیه و تصویب طرح های موضعی و موضوعی، برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای ذی نقش در نوسازی، به رشد ۲.۵ برابری نوسازی اشاره کرد و خواستار اقدام عملیاتی دستگاه ها در نوسازی زیرساخت ها، تأمین خدمات وسرانه های روبنایی همچون درمانگاه، نوسازی مدارس و جابجایی تیرهای برق معارض در معابر نفوذناپذیر بافت های فرسوده پایتخت شد.

دادستان کلانشهر تهران در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی در دفتر ایشان برگزارشد، بر ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی در تأمین خدمات و سرانه ها تاکید کرد و متذکر شد: ساکنان مناطق جنوبی شهر از اصیل ترین و پایبندترین اقشارجامعه هستند و هر دستگاهی تا جایی که می تواند باید برای این شهروندان کار مثبت انجام دهد.

در این جلسه دادستان تهران ضمن اعلام آمادگی کامل این دستگاه برای همکاری با سازمان نوسازی شهر تهران، تصریح کرد: برای پیشگیری از صدمات ناشی از زلزله، مشارکت در نوسازی بافت های فرسوده بهترین راه حل است.

در خاتمه مقرر شد جلسات منظمی با حضور نمایندگان دادستانی تهران در جهت حمایت از بازآفرینی و نوسازی بافت های فرسوده و رفع هر چه سریعتر مشکلات بصورت مستمر تشکیل شود.

انتهای پیام/

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 45525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =