پیاده‌سازی الزامات HSE در سازمان مدیریت پسماند

نشست همکاری مشترک سازمان مدیریت بحران شهرداری با سازمان مدیریت پسماند به منظور پیاده‌سازی الزامات HSE مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در نشستی که با حضور علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعی از معاونان و مدیران سازمان و معاونین و مدیران سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، در خصوص چالش ها و مشکلات سازمان مدیریت پسماند مبنی بر پیاده سازی الزمات (HSE)، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در آن سازمان و چگونگی رفع آنها گفت و گو و تبادل نظر شد.

بر اساس این گزارش، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) شهرداری تهران در این باره گفت: ارزیابی ریسک عملیات های سازمان مدیریت پسماند، چگونگی استقرار نظام HSE در این سازمان، همکاری در تقویت موضاعات مدیریت بحران اعم از تجهیزات و ماشین آلات – ارائه آموزشهای تخصصی- راه اندازی مرکز EOC و برقراری خط HOTLINE  و همچنین بازدیدهای مشترک کاری از جمله موارد مطرح شده در این نشست به شمار می آید.

وی افزود: همچنین مقرر شد این جلسات با پیگیری دبیرخانه HSE مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به صورت مستمر برای رسیدن به یک توافقنامه مشترک برگزار شود.

انتهای پیام/

۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 45573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =