بسیجی باید آگاه‌ترین قشر جامعه در همه زمینه‌ها باشد

شهردار منطقه ۱۹ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج طی نشستی صمیمی با بسیجیان دیدار و بر آگاهی این اقشار در همه زمینه ها تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که با حضور معاونین، مدیران شهری، فرمانده بسیج منطقه، اعضای شورای، فرماندهان پایگاه ها و گردان منطقه همراه بود، تورج فرهادی ضمن تبریک این ایام افزود: رویکرد بسیج محدود و بسته نیست، بلکه نگاهی گسترده به آینده، اسلام و جهان دارد پس تلاش خواهیم کرد تفکر بسیجی را برمبنای رویکرد، نگاه و چهارچوب های انقلاب اسلامی به همگان معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان در سخت ترین شرایط پاسدار میهن عزیزمان و مردم بودند و از آنها صیانت کردند گفت: در آن زمان جوانانی با سن و سال کم فرماندهی میدان را عهده دار شده و اتفاقات بزرگی را رقم زدند.

فرهادی با تأکید بر اینکه ما باید در چهارچوب این نظام و در امتداد خون شهدا حرکت کنیم اظهار کرد: هرجا منافع دشمنان این نظام بهم بریزد بسیجیان با تمام توان در برابر آنها ایستادگی می کنند.

این مسئول ادامه داد: بسیجی بایدآگاه ترین قشر جامعه در همه زمینه ها باشد پس به سمت و سوی کسب علم و آگاهی بروید، اخلاص داشته و برای جایگاه خود ارزش قائل شوید.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: امیدوارم ادامه دهنده راه بسیجیان بزرگ انقلاب اسلامی ایران، همانند حاج قاسم که خود به تنهایی با گفتار و رفتار یک مکتب بود و در تاریخ کشور ارزش های زیادی آفریدند، باشید.

شایان ذکر است طی این نشست مهدی نبی لو فرمانده بسیج منطقه گزارشی از اقدامات ۶ ماهه اخیر از جمله اعزام ۷۵ نفر از خانواده همکاران به اردوهای راهیان نور، توزیع ۴۵۰۰ بسته افطاری ساده و ۸۳۰ بسته در طرح کرامت علوی، فعالیت بانوان بسیجی در ترویج عفاف و حجاب در سه ایستگاه مترو و کسب عناوین برتر حوزه در برنامه سالگرد ارتحال امام (ره)، جاماندگان اربعین، طرح نشاط و تعالی، برپایی تجهیزات خودرویی، ثبت اطلاعات در سامانه برخط سپاه تهران، برگزاری دوره های ضمن خدمت، رسیدگی به وضعیت ایتام و اقشار کم برخوردار و ...  ارائه کرد.

براساس این گزارش در این برنامه از اعضای شورای بسیج، فرماندهان پایگاه ها و گردان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام /

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 45640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =