تدارک بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در منطقه ۱۹

فرمانده بسیج منطقه ۱۹ گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی نبی‌لو فرمانده بسیج این منطقه بیان کرد: در همین راستا نشست بصیرت افزایی با حضور معاون سیاسی سازمان بسیج شهرداری تهران همراه با رونمایی از کتابی با عنوان «جغرافیای سیاسی رژیم صهیونیستی» در کتابخانه سیدالشهداء بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

وی ادامه داد: همزمان با تقارن ولادت حضرت زینب (س) با هفته بسیج از پرستاران و کادر درمان مرکز جامع سلامت شهید آیت تجلیل شد. ضمن اینکه فضا سازی منطقه و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع "فرمان راهبردی اعتلای بسیج"، تولید محتوا با محور مقاومت و شعار بسیج امید ملت ایران انجام شده و سرود میدان با شعار حریفت منم در ساختمان ستادی اجرا خواهد شد.

به گفته این مسئول برنامه اعزام اعضای گردان خواهران و برادران طی دو روز به میدان تیر برای آموزش تیر اندازی و فراگیری فنون نظامی، غبار روبی و عطر افشانی مقبره شهدای گمنام منطقه، بازدید و تکریم از خانواده شهدای مدافع سلامت و امنیت، برگزاری لیگ پدر و پسری و دیدار معاونت بسیج خواهران با فرمانده خواهران ناحیه مقاومت بسیج ابوذر به مناسبت این هفته انجام شده است.

فرمانده بسیج منطقه خاطر نشان کرد: در ادامه برنامه‌های این هفته برنامه دیدار با شهردار و تقدیر از اعضای شورا و فرماندهان نواحی، اعزام نوجوانان طرح نشاط و تعالی به بازدید از نمایشگاه هوا و فضا، اعزام بسیجیان منطقه به رزمایش و اجتماع گردان های الی بیت المقدس و کوثر در سوم آذرماه، برگزاری مسابقات ورزشی طناب کشی، دارت و شنا در مجموعه ورزشی شهدای سازمان بسیج شهرداری تهران نهم آذر ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ همراه با هدایا و رونمایی از دستاوردها، ابتکارات و اختراعات نخبگان بسیجی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج ابوذر انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 45657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =