برگزاری یادواره شهدای منطقه ۲۲

یادواره شهدای منطقه۲۲ همزمان با هفته بسیج حسینیه امام رضا(ع) واقع در محله کوهک برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ یادواره شهدای منطقه۲۲ با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای منطقه۲۲ بود و در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران اظهار کرد: در سال های اخیر رویدادهای اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی متنوع و برنامه‌ریزی شده‌ای در شهر تهران برگزار شده که شاهد افزایش مشارکت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی زیادی در این زمینه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری فعالیت‌های فرهنگی شاهد برگزاری ریزرخدادهای فرهنگی در سطح محلات هستیم و تلاش بر اینست تا تمام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محله محور و نهادینه شود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در راستای طرح ریزی در خصوص پیاده سازی محله اسلامی در شهر تهران از یک هزار و ۱۰۰ محله تعریف شده شوراهای هماهنگی مناطق در ۸۰۰  محله کار خود را آغاز نموده  و بنظر بنده این یک افق کاملا دست یافتنی است تا در آینده شاهد بروز و ظهور فعالیت های خلاقانه و خودجوش منطقه‌ای و محله ای در شهر تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 45684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =