ضرورت مطالبه‌گری نخبگان ورزشی در محلات

عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه۱۳ ضمن بازدید از اماکن و مجموعه های ورزشی، از نخبگان ورزشی خواست مطالبه‌گر نیازهای مناطق باشند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی منطقه با حضور دکتر شمس احسان، عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران ، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ،شهردار منطقه۱۳ و جمعی از معاونان و مدیران در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.  

شمس احسان در جمع نخبگان ورزشی از آنان خواست نسبت به مسائل ورزشی محدوده توجه ویژه داشته و مطالبه گر باشند تا از طریق آمایش ورزشی منطقه، بتوان برنامه ریزی لازم را برای هدایت شهروندان به سمت فضاهای فرهنگی و ورزشی انجام داد.

عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، در بخشی دیگر از صحبت هایش، بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و سرانه‌های ورزشی موجود در سطح منطقه و متناسب با استعدادهای ورزشی شهروندان تاکید کرد.

همچنین، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ در این برنامه، به تشریح اقدامات انجام شده حوزه ورزش و وضعیت سرانه های ورزشی موجود در منطقه پرداخت .
نخبگان ورزشی حاضر در جلسه نیز مسائل و پیشنهادات خود را برای ارتقای سرانه های منطقه مطرح کردند.

بازدید از بوستان ها و مجموعه های ورزشی کوثر ،وصالی و سال ورزشی الزهرا(س) و بررسی ظرفیت ها و مشکلات این مجموعه ها و ارائه پیشنهاداتی جهت رفع مشکلات و چالش های موجود از دیگر برنامه های این حضور این عضو شورا در منطقه ۱۳ بود.

شمس احسان در ادامه این نشست از مجموعه‌های ورزشی وصالی، کوثر و سالن ورزشی الزهرا (س) بازدید کرد و پیشنهاداتی در جهت رفع مشکلات و چالش‌های موجود در این مجموعه‌ها ارائه کرد.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از قهرمانان و نخبگان ورزشی منطقه ۱۳ تجلیل شد.

انتهای پیام/

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 45722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =