همکاری هیات امنا، به تلاش‌های خادمان شهر  برای رفع مشکلات محلات سرعت می‌بخشد

در مراسمی با حضور رئیس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهردار منطقه۱۳، معتمدین محلات، ائمه جماعات و جمعی از مدیران شهری، اعضای هیات امنای محلات این منطقه معرفی و احکام آنها تنفیذ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در همایش اهدای احکام هیات امنای محلات ضمن تشریح نظام نامه مدیریت محله و راهبردهای آن، بر تقویت مشارکت شهروندان در تصمیم گیری  و اجرای فعالیت و برنامه های محله ای تاکید شد.

حیدری، رییس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی و جلب مشارکت مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه هدف و رویکرد ما در ستاد راهبری، جلب مشارکت شهروندان است، افزود: یادگیری و مهارت افزایی، اعتمادسازی و بهبود تعامل و ارتباط کنش گران اصلی به عنوان ابعاد اصلی مشارکت مردمی در امور مربوط به شهر مطرح است .

به گفته وی، یکی از راهبردهایی که از سوی شهردار تهران مطرح شده به موارد کالبدی مربوط است که منجر به تحول شهر می شود .‌

حیدری افزود: تقریبا همه محلات شهر تهران به سرای محله مجهز هستند، که فضایی به وسعت۳۶۲هزار متر مربع زیرساخت در اختیار مردم قرار گرفته  به شهر مطرح است .

وی ادامه داد: یکی از راهبرد هایی که از سوی شهردار تهران مطرح شده به روح شهر مربوط است و منجر به تحول شهر می شود .‌

حیدری عنوان کرد: تقریبا تمامی محلات شهر تهران به سرای محله مجهز هستند که فضایی به وسعت۳۶۲هزار متر مربع زیرساخت در اختیار مردم قرار گرفته است تا امور محلات را در دست بگیرند.

محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در این مراسم گفت : هیات امنای محلات از سرمایه‌های ارزشمندی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری هستند که نباید از ظرفیت آنها غفلت شود.

وی با بیان اینکه نقش هیات امنای محلات در حل مشکلات شهر بسیار مهم و اساسی است، اظهار داشت: برای سرعت بخشی به تلاشهای خادمان مردم در شهرداری نقش همکاری و همیاری هیات امناها بسیار پر رنگ است.

شهردار منطقه۱۳  ادامه داد: منطقه ۱۳ با تمام توان در راستای وظایف خود جهت یکپارچگی در امور و ساماندهی وضعیت محلات و گسترش خدمات در کنار هیات امناء محلات بوده و برای حصول نتایج تلاش می کند.

در انتهای مراسم، احکام هیات امنای محلات، توسط مسئولان حاضر در مراسم اهدا شد.

انتهای پیام/

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: 45724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =