«در جبهه غرب خبری نیست» در کانون فیلم «هور»

به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فیلم سینمایی «در جبهه غرب خبری نیست» روز پنجشنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۸ در کانون فیلم « هور» اکران و با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نقش و اهمیت سینما در عصر حاضر؛ معاونت فرهنگی هنری موزه مبادرت به برگزاری رویداد سینمایی « کانون فیلم هور»  کرده است تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه های انقلاب، جنگ و مقاومت گامی در راستای پویایی و اثر بخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

سومین جلسه اکران و نقد فیلم روز پنجشنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۸ در  کانون فیلم «هور» به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن هویزه به‌ نقد و بررسی فیلم «در جبهه غرب خبری نیست»به کارگردانی ادوارد برگر با حضور رامتین شهبازی نویسنده و منتقد سینما اختصاص‌ یافته است که حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

علاقمندان می تواند جهت حضور در این برنامه  به آدرس www.b۲n.ir/Hourmoviecente مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت  نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

فیلم در جبهه غرب خبری نیست (All Quiet on the Western Front) بر اساس رمان سال ۱۹۲۹ اِریش ماریا رِمارک به همین نام ساخته شده است. این فیلم را ادوارد برگر آلمانی کارگردانی کرده که در نگارش فیلمنامه هم سهمی داشته است. اولین نمایش جهانی «در جبهه غرب خبری نیست» که به عنوان نماینده رسمی سینمای آلمان به بخش بهترین فیلم بین‌المللی جوایز آکادمی یا همان اسکار معرفی شده- در جشنواره تورنتو ۲۰۲۲ رقم خورد.

انتهای پیام/
 

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 45783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =