برگزاری دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت

شهردار منطقه ۱۱ از برگزاری دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی،‌ شهردار این منطقه درباره دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور گفت: این رویداد با هدف ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی و آموزش تخصصی جامعه معلولان در قالب طرح "برنده شو" در این منطقه به اجرا درآمد.

موسوی با بیان اینکه این بازی‌ها در دو گروه بازی‌های فکری و بازی‌های حرکتی طبقه‌بندی شدند، افزود: دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور با حضور بیش از ۳۰ نفر از افراد دارای معلولیت در ۶ گروه از معلولیت‌ها (بینایی، شنوایی، اوتیسم، جسمی و حرکتی، ذهنی و سندرم دان) در منطقه ۱۱ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این رویداد با حضور حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ و جمعی از مدیران شهری در سوله ستاد بحران الزهرا برپا شد که در آن، صاحب طی سخنانی با تأکید بر ضرورت فعالیت ورزشی و مفرح و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت از برنامه‌ریزی و همکاری با نهادهای متولی برای ایجاد بستر مناسب به منظور خلق نشاط و شادی بین اقشار اجتماع خبر داد.

عموزاده نیز ضمن مثبت ارزیابی‌کردن این همایش گفت: منطقه ۱۱ در کنار برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تلاش دارد تا برای بهترشدن وضعیت زندگی افرادی که مشکلات حرکتی دارند، زیرساخت‌ها و کالبد شهری مناسب‌تری ایجاد کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از نخبگان ورزشی دارای معلولیت منطقه ۱۱ و همه شرکت‌کننده‌ها در این رقابت‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 45796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =