از خودروی شهید فخری زاده رونمایی خواهد شد

همزمان با سومین سالگرد شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و صنعت دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری‌زاده طی مراسمی با حضور مقامات لشکری و کشوری از خودروی این شهید رونمایی خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی موزه گفت: اندیشمندان شاهد و ایثارگر در راه پارسایی و پایداری آگاهانه و عاشقانه، اندیشه‌های ماندگار خود را در دفتر سرخ وفا با انتخابی بزرگ برای همه اعصار و نسل‌ها به یادگار گذاشتند و رشحات این امواج دریای بیکران الهی در ساحل حیات پر برکتشان بار دیگر ما را به ادامه راه پر افتخارشان فرا خوانده است.

وی افزود: به پاس صبوری مقتدرانه و بصیرت دین‌مدار خانواده‌های شهدای علمی طی مراسمی با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ستاد بزرگداشت شهید دکتر محسن فخری زاده، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین و با حضور مقامات کشوری و لشکری، ضمن برگزاری چهارمین همایش ادبی فخر ایران، از خودروی شهید فخری زاده در حاثه تروریستی آبسرد رونمایی خواهد شد.

عسگری خاطرنشان کرد: از آنجایی که این شهید والامقام در سرودن شعر و حوزه ادبی نیز دستی بر قلم داشتند، شب شعری نیز با حضور تعدادی از شاعران حوزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: همزمانی این رونمایی با جنایات وحشیانه رژیم مجعول صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، بار دیگر تداعی کننده ی خوی استکباری و غیر انسانی این لکه لنگ بر تاریخ بشری خواهد بود و بی تردید حضور مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در این مراسم تجدید بیعت مجددی با آرمان های والای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواهد بود.

گفتنی است موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هسته ای و نمایش خشم و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از پیشرفت های هسته ای کشورمان، در موزه باز این مجموعه خودروی شهدای دانشمند هسته ای (شهیدان مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی‌نژاد) را در معرض بازدید عموم قرار داده است.

از خودروی شهید فخری زاده رونمایی خواهد شد

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 45843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =