تکریم و معارفه مدیران منطقه۱۴ برگزار شد

امیر یزدی شهردار منطقه۱۴ در نشست شورای مدیران و مراسم تکریم و معارفه مدیران این منطقه ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارادت و توسل مردم به اهل بیت(ع) بیش از پیش شده و آثار آن در زندگی همه مردم جاری و ساری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ امیر یزدی با اشاره به دسیسه های دشمنان که در طول تاریخ و با فعالیت های رسانه ای تلاش مذبوحانه ای برای ضربه زدن به دین اسلام و باورهای مذهبی مردم داشته اند، تاکید کرد: مسلمانان با وحدت و از جمله مردم شهیدپرور و انقلابی ایران با همدلی و اتحاد و البته رهنمودهای امام و هدایت مقام معظم رهبری طی توطئه دشمن را از بین برده اند.

یزدی با بیان اینکه برای سر بلندی ایران عزیزمان و برای حل مشکلات و فعالیت های کلیدی لازم است روحیه و تفکر بسیجی داشته باشیم، گفت: چرا که بسیج نیروی کارآمد و از جنس مردم است که در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی و اقتدار میهن عزیز ایران اسلامی است و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

شهردار منطقه۱۴ در پایان نشست شورای مدیران منطقه ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و برنامه های مورد نیاز شهروندان و انجام فعالیت ها طبق کارشناسی و نیازسنجی و بهره مندی از ظرفیت های منطقه، از تلاش های مدیران دلسوز و دارای روحیه بسجی مجموعه شهرداری که در مسیر خدمت گام های موثر و مثبتی برداشته اند، قدردانی کرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد حسن عبدی مدیر سابق روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴ به عنوان مدیر پرتلاش، خلاق و جهادی در عرصه ی اطلاع رسانی مؤثر، برای فعالیت خانم شاکر در این عرصه آرزوی توفیق کرد.

در این جلسه همچنین از تلاش های مقیسه ای شهردار سابق ناحیه ۳ قدردانی شد و به زرگری نژاد جوشقانی به عنوان شهردار جدید در این ناحیه خوش آمد گفته شد.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 45847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =