حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین در صحن علنی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از دستور جلسه آتی شورا خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت آن صحن شورای شهر تهران فردا میزبان جانشین سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

 به گزارش شهر و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری یکصد و نود و ششمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ روز سه شنبه هفتم آذر ماه ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و در تشریح دستور این جلسه اظهار کرد:مقرر شده تا نطق پیش از دستور آقای جعفر بندی شربیانی عضو هیات رییسه با محوریت مسائل روز در صحن شورا مطرح شود.

وی در ادامه "بررسی طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا برای انجام عملیات حسابرسی سال 1402 شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران، سازمانها و شرکت های وابسته" را بعنوان دیگر دستور صحن یکصد و نود و ششم بر شمرد.

نادعلی همچنین با تاکید بر اینکه نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، از حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین کشور در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

سخنگوی شورا در پایان اظهار داشت: بررسی اساسنامه 3 سازمان زیر مجموعه شهرداری تهران، اعم از "سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه های مسافربری شهر تهران"، " سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران" و " سازمان حمل و نقل و تراقیک شهر تهران" در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد تا اعضاء در خصوص اصلاح برخی از بندهای این اساسنامه ها تعیین تکلیف کنند.

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰
کد خبر: 45873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =