تصمیم‌گیری در اجرای یک پروژه توسط شهروندان یک دستاورد بسیار مهم برای شهرداری است

جلسه توجیهی سفیران دومین رخداد "من شهردارم" در منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین، مدیران و سفیران منتخب اجرای این طرح در ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان نشست سفیران "من شهردارم" نصراله آبادیان شهردار منطقه گفت: زمانیکه به نفس موضوع من شهردارم نگاه می کنیم که شهروندان می توانند در تصمیم گیری اجرای یک پروژه نقش داشته باشند یک دستاورد بسیار مهم برای شهرداری است. امیدوارم در کشور، ما به زمانی برسیم که مردم بتوانند با توجه به منابعی که به حاکمیت می دهند به همان نسبت هم تاثیر آن را در کیفیت زندگی خود شاهد باشند.

وی تصریح کرد: این پروژه بخش کمی از منابعی است که شهرداری از مردم می گیرد و می تواند در صورت مثبت بودن این تجربه به این سمت و سو حرکت کنیم که پروژه های سرمایه ای را هم از این طریق نظرسنجی و اجرا کنیم.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از پروژه های شهرداری پروژه های سرمایه ای هستند، افزود: در طرح من شهردارم که سال گذشته اجرا شد تنها ما برای ارتباط یک صفحه در اختیار داشتیم اما امسال سایت با کیفیتی طراحی شده و شهروندان می توانند شاهد این باشند که چه پروژه هایی در سال گذشته در شهر تهران اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: تک تک پروژه هایی که در سطح محله و منطقه در حال اجراست باید بیشترین رای را در جغرافیای همان محل کسب کند. این طرح یک پروژه ای است که باید در حوزه اجتماعی طراحی و پیگیری شود.

آبادیان تاکید کرد: امیدوارم در این پروژه با رویکرد علمی بتوانیم تبادل نظر با شهروندان را بیش از پیش داشته باشیم. ما اماکن مختلف جمعیتی در سطح منطقه داریم که در جریان اجرای این طرح باید مد نظر قرار گرفته شود و بنا بر مقتضیات آن محتوای درست تولید شود از همین رو باید سفیران منتخب از دانش کافی برای توجیح شهروندان برخوردار باشند و با اجرای این اقدامات امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم شاهد کسب رتبه برتر در اجرای این طرح در میان مناطق ۲۲گانه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در منطقه ۷ هیچ پروژه بلاتکلیف وجود ندارد، گفت: پروژه خط ۶ و خط ۳ مترو، اجرای طرح TOD، پروژه مرودشت، مسیل زرین گلاب و بهسازی میدان سبلان و میدان سپاه تنها بخشی از پروژه های مهم در حال اجرا در سطح منطقه هستند که در راستای ارتقاء رضایتمندی شهروندان در دستور کار قرار دارند.در ادامه این نشست توضیحاتی در خصوص مراحل ثبت نظرسنجی در سامانه و نحوه پرسشگری از سوی مسئول دبیرخانه طرح من شهردارم در اختیار سفیران حاضر در این نشست قرار گرفت.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 45977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =