آمادگی کامل منطقه ۱۰ برای بارش احتمالی برف و یخ‌زدگی معابر

شهردار منطقه ۱۰ از راه‌اندازی سایت اصلی برف‌روبی به منظور تسهیل در تردد شهروندان در فصل بارش خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با بیان اینکه این منطقه آمادگی کامل را برای برف‌روبی دارد، گفت: تمام ظرفیت خدمات شهری و نواحی سه‌گانه منطقه به منظور رفاه حال شهروندان در روزهای برفی در آماده باش کامل هستند.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: بیش از ۴ هزار کیسه شن و نمک در  سایت مرکزی منطقه در خیابان‌ حبیب‌الله تعبیه شده است و هر روز برای مدیریت بارش‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان تعداد این کیسه‌ها در حال افزایش است، همچنین بر اساس مصوبه ابلاغی شهرداری تهران، تعدادی مخازن شن در ورودی ایستگاه‌های مترو رودکی، شهید نواب صفوی، شادمان و آزادی جانمایی شده است.

وی بیان کرد: اکیپ‌های اجرایی به ادوات برف‌روبی از قبیل بیل پارویی، اره موتوری، کاتر، خودروهای تخصصی نمک‌پاش، لودر، خودروهای سبک و سنگین تجهیز شده‌اند و با سرد شدن هوا در سایت‌های اصلی مستقر می‌شوند.

اخ‌الصنایع اظهار کرد: به منظور حفظ و صیانت از فضاهای سبز شهری، پیشگیری از احتمال شکستگی و یخ‌زدگی شاخه‌های درختان و جلوگیری از بروز حادثه در معابر برای شهروندان هنگام بارش برف، نیروهای خدمات شهری آماده عملیات برف تکانی از درختان هستند.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: معابر اصلی، شریان‌های بزرگراهی منطقه و ایستگاه‌های بی‌آرتی و ورودی مترو در فصل پاییز و زمستان به‌طور مستمر بررسی می‌شوند تا در صورت نیاز نسبت به رفع هرگونه معضل احتمالی در تردد شهروندان و خودروهای عبوری اقدام شود.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: 45990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =