برگزاری مسابقه گروه دوام آماده در قالب لیگ مهارتی پرسنل شهرداری تهران

معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه‌محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: این مسابقات به منظور سنجش میزان آمادگی همکاران مجموعه مدیریت شهری که متقاضی شرکت در این مسابقه بودند، برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین مظفری گفت: در مسابقات گروه دوام ۳۶ نفر از پرسنل شهرداری تهران حضور داشتند که در دو بخش تئوری و عملی به رقابت پرداختند. آزمون تئوری شامل ۲۰ سوال تستی در رابطه با اصول ایمنی و مدیریت بحران بود و بخش عملی در دو ایستگاه شامل: ایستگاه برپایی و جمع‌آوری چادر امدادی و ایستگاه تثبیت مصدوم برگزار شد.

وی در تشریح برگزاری این مسابقات افزود: امتیاز در نظر گرفته شده برای بخش تئوری ۲۰ نمره و هریک از بخش‌های آزمون عملی دارای ۴۰ نمره بود.در ابتدای برگزاری این مسابقات مربیان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران توضیحات و آموزش‌های لازم را به حاضران در مسابقات ارائه نمودند و در ادامه مسابقه برگزار شد.

وی افزود: در بخش عملی دقت، سرعت عمل، رعایت موارد اصولی و ایمنی از ملاک‌های ارزیابی داوران این مسابقات بود و در نهایت با جمع‌بندی امتیازات کسب شده نفرات اول تا سوم اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 45992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =