برگزاری لیگ رقابت‌های مهارتی کارکنان در شرکت بهره‌برداری مترو

مسابقات فینال لیگ رقابتی مهارت‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در دو رشته با عناوین "راهبری قطارهای مترو در شرایط خاص" و "اطفای حریق" جمعه ۱۰ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ با توجه به برگزاری اولین لیگ رقابتی مهارت‌های کارکنان شهرداری تهران، مسابقه تخصصی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز پس از برگزاری جلسات هم‌اندیشی و ارائه نقطه‌نظرات نماینده اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و نمایندگان معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از ۳ آذرماه در دو بخش آغاز به کارکرد.

۲۵ تیم دونفره در بخش "راهبری قطار مترو در شرایط خاص" حضور یافتند که در مرحله نخست این رقابت‌ها هر گروه در تایم ۱۵ دقیقه‌ای در اتاق سیمولاتور مستقر شدند و در شرایط جوی بارانی از مبدأ ایستگاه شهرری تا ایستگاه علی‌آباد را با رعایت همه اصول راهبری و رفع عیوب تعمدی ایجاد شده در قطار و مسیر طی کردند. در این مرحله ۶ تیم برتر از نظر سرعت عمل، ایمنی، دقت، رعایت دستورالعمل‌ها و موارد فنی انتخاب و به مرحله نهایی (فینال) راه یافتند. جمعه ۱۰ آذرماه این ۶ تیم برتر، در خصوص رفع عیب در داخل یک رام قطار با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بخش "اطفای حریق" لیگ رقابتی مهارت‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، به‌صورت انفرادی برگزار می‌شود و مهارت شرکت‌کنندگان در سه موضوع اطفای حریق با کپسول‌های آتش‌نشانی، استفاده صحیح و مناسب از فایرباکس و شیلنگ‌های آتش‌نشانی و استفاده صحیح از کپسول هوا در کوتاه‌ترین زمان جهت ورود به منطقه دود مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، مرحله نهایی این رقابت‌ها که در آن دقت، سرعت عمل، ایمنی، دانش فنی و مسئولیت‌پذیری شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد دهم آذرماه سال ۱۴۰۲ در پایانه فتح‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 45994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =