آغاز به کار غرفه‌های طرح من شهردارم ۲ در سطح منطقه ۷

روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ از آغاز به کار غرفه‌های دومین طرح من شهردارم ۲ در سطح این منطقه با هدف آگاهی و اطلاع‌رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین عالیشاه اظهار کرد: طرح «من شهردارم» با هدف جلب مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در مدیریت و پیشرفت شهر اجرا می شود و وظیفه سفیران به عنوان اعضاء ستاد اجرایی ، بر اساس نظام نامه دبیرخانه بودجه ریزی مشارکتی طرح، اطلاع رسانی و تشویق شهروندان در مشارکت به صورت حضور میدانی در اماکن و فضاهای عمومی است.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ افزود: طرح من شهردارم ۲، از  ۱۱ تا ۳۰ آذر ادامه دارد و برای اجرای بهتر آن سعی شده از بوستان های محلی، مساجد و مدارس فعال، فضاها و مراکز محلی که شهروندان بومی در آنجا بیشترین حضور  دارند استفاده شود تا نظرات شهروندان واقعی ساکن منطقه احصا شود.

عالیشاه با اشاره به اینکه طرح مهم و ارزشمند "من شهردارم" فرصتی ویژه برای استفاده از ایده های ناب و بکر شهروندان به شمار می رود، گفت: در این طرح در تلاشیم به جای اینکه برنامه ریزی برای مردم داشته باشیم ، به تدریج به این سمت برویم که برنامه ریزی با مردم انجام شود و سپس برنامه ریزی توسط مردم صورت بگیرد.

وی یادآور شد: با برپایی غرفه های من شهردارم ۲ در سطح منطقه در تلاشیم تا به عنوان تسهیلگر در خصوص شناخت بیشتر شهروندان نسبت به پروژه های منطقه فعالیت کنیم. در این غرفه ها ضمن ارائه پروژه های انجام شده در منطقه در طرح من شهردارم ۱ که توسط شهروندان انتخاب و اجرا شده بود، پروژه های جدید نیز معرفی می شود.

عالیشاه تاکید کرد: برای رفاه حال شهروندان در این غرفه ها خدماتی از قبیل تست فشار و قند خون به صورت رایگان انجام می شود. این غرفه های در چهارراه نظام آباد، میادین امام حسین (ع)، نامجو، سپاه و شهید قندی، خیابان های بهار، میر مطهری،پل سیدخندان، میر علی اکبری، بازار میوه و تره بار و باغ موزه قصر برپا شده اند.

انتهای پیام/

۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 46056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =