شاهین بوستان دوستدار توان‌یابان شد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ از مناسب‌سازی و تجهیز مبلمان شهری ویژه افراد توان‌یاب در بوستان شاهین خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حمید رضا رنجبر، معاون فنی و عمران این منطقه با اشاره به برنامه ریزی های مدیریت شهری برای فراهم آوری امکان حضور افراد کم توان در سطح شهر و بهره مندی آنان از اماکن عمومی و تفریحی، اظهار کرد: به منظور تسهیل در دسترسی افراد توان یاب به بوستان ها، بوستان شاهین  به عنوان بوستان دوستدار افراد توان یاب برای دسترسی حداکثری این افرادمناسب سازی شد.

وی افزود: بوستان شاهین به مساحت بیش از ۱۸ هزار مترمربع در محله سازمان آب واقع شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته تمامی معابر بوستان با اجرای طرح های عمرانی همچون نصب کفپوش، نوار بساوابی، هندریل، احداث رمپ و.... مناسب سازی شد.

رنجبر ادامه داد: تجهیز بوستان به ست ورزشی مخصوص افراد توان یاب، مناسب سازی سرویس بهداشتی عمومی، نصب آبخوری دوترازه مخصوص معلولین و افراد عادی، نصب نیمکت های مخصوص با طراحی منحصر به فرد و همچنین وسایل بازی  از جمله اقداماتی است که در راستای مناسب سازی بوستان اجرا شد.

معاون شهردار منطقه۲ گفت: به منظور حذف موانع از مسیر تردد افراد کم توان جسمی و حرکتی، مبلمان شهری بوستان از معابر جمع آوری و در فضای مناسب جانمایی شده است.

وی همچنین از نصب تابلوهای ویژه در این بوستان خبر داد و افزود: دو فضای پارک خودرو  ویژه افراد توان یاب در ضلع شمال و جنوب بوستان شاهین طراحی شده است.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 46144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =