بازدید معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی از پروژه‌های در حال احداث منطقه گردشگری عباس‌آباد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی از پروژه‌های در حال احداث منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی از پروژه‌های در حال احداث شرکت نوسازی عباس‌آباد با حضور محمدرضا معصوم‌بیگی، معاون فنی و اجرایی، سعید آقایانی مدیر اجرایی معاونت فنی و فوندا جمشیدی، مدیر برنامه و بودجه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کرد.

محمدعلی شاه‌علی در این بازدید ضمن تقدیر از انتخاب سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد به عنوان مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری شهرداری تهران به این نکته تاکید کرد که نگاه شهرداری تهران به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد یک نگاه بین‌المللی است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی در این بازدید به بررسی پروژه‌های در حال احداث همچون پارکینگ فرهنگ، تجهیز تصفیه خانه دریاچه هنر و خانه موسیقی پرداخت.

گفتنی است؛ به منظور بررسی دقیق‌تر برنامه‌های عملیاتی زیرمجموعه معاونت شهرسازی شهرداری تهران برای نخستین بار کتابی تهیه و چاپ شده است که در همین راستا نیز پیشرفت فیزیکی برنامه عملیاتی شش ماه نخست ۱۴۰۲ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ۶۶ درصد اعلام شده است و روند پیشرفت فیزیکی برنامه‌های عملیاتی این مجموعه تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 46154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =