اجرای صحیح ساختار سازمانی مصوب شهرداری تهران

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری از ابلاغ بخشنامه ای به منظور اجراء و استقرار صحیح ساختار سازمانی به کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با بیان اینکه این بخشنامه با هدف پیاده‌سازی ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران و حصول‌اطمینان از اجرای صحیح و اثربخش ساختار سازمانی مصوب شهرداری تهران صادر شده است، گفت: معاونت تشکیلات و ساختار سازمانی مرکز نوسازی و تحول اداری با همکاری و همراهی سایر واحدهای مرتبط، متولی اجرای صحیح بخشنامه است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری در ادامه نظارت بر اتوماسیون اداری در چارچوب ساختار سازمانی و اتخاذ تمهیدات مناسب در جهت عدم به‌کارگیری و استفاده از هرگونه عنوان غیرمصوب و مدیریت بر اطلاعات و تغییرات ساختاری سازمان‌ها  و شرکت‌های تابعه در سامانه جامع منابع انسانی را از دیگر محورهای اصلی این بخشنامه دانست و بیان‌ داشت:

مراقبت از عدم به‌کارگیری نیروی انسانی پیمانکاری در بخش اداری و عدم صدور احکام کارگزینی بر پایه پست‌های حذف شده از دیگر موارد مهم و اساسی این بخشنامه است.

وی تاکید کرد: در این بخشنامه رعایت کامل شرایط احراز مندرج در طرح طبقه‌بندی و ارزشیابی مشاغل کارمندی شهرداری در انتصاب افراد و همچنین توجه به تعداد و سقف نیروی انسانی در واحدهای تابعه، به‌منظور تطابق پست، شغل و جلوگیری از تراکم نیروی انسانی مورد توجه قرار گرفته‌ است.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: به‌منظور حسن‌اجرای این بخشنامه نقش ادارات کل برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی معاونت‌های ستادی و معاونین ذیربط مناطق و مؤسسات تابعه، بسیار با اهمیت بوده و همکاری و همیاری تمامی مدیران واحدهای تابعه به‌منظور اجرای هر چه بهتر بخشنامه قابل‌ انتظار است.

انتهای پیام/


 

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 46162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =