حضور مدیران شهری و فرهنگی در آخرین شب اجرای نمایش «بهشت در آتش»

آخرین اجرای نمایش «بهـشت در آتـش» با حضور مـدیران شهری و فرهنگی و استقبال مردم شب گذشته همراه با تجلیل از عوامل این نمایش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آخرین اجرای نمایش آیینی «بهشت در آتش» که شامگاه شنبه یازدهم آذر ماه در سالن همایش‌های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶، عبدالحسین مسلمی رییس فرهنگسرای بهمن، محسن رحیمی رییس حوزه هنری استان تهران، محمد محرابی رییس حوزه هنری استان البرز، در کنارخانواده معظم شهدا و شمارکثیری از شهروندان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) حضور داشتند.

در شب پایانی نمایش بزرگ «بهشت در آتش» که به کارگردانی علی جاور و نویسندگی سیدکاظم فلاح‌زاده و نقش‌آفرینی بیش از ۷۰ هنرمند و عوامل نمایش، در حوزه هنری استان یزد تولید شده است، با اجرای محمد حسین مولایی مجری سیما و اهدای تندیس و لوح سپاس، از عوامل این نمایش تجلیل شد.

مراسم قرعه کشی و اهدای ۵ جایزه هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس از بین حاضران، قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع)، همراه با استقرار پرچم سبز متبرک به حرم امام هشتم(ع) و برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) به میزبانی خادم یاران آستان قدس رضوی؛ از دیگر بخش‌های آیین پایانی نمایش «بهشت در آتش» بود.

مرکز همایش‌های بین المللی شهید آوینی فـرهنـگسرای بـهمن با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، میزبان بیش از ۸ هزار شهروند تهرانی را در این شش شب بود.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 46193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =