دبیرخانه منطقه‌ای کانون نوجوانان با بیش از ۶۰۰ نفر عضو در منطقه ۱۹ افتتاح شد 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از افتتاح دبیرخانه منطقه‌ای کانون نوجوانان این منطقه با بیش از ۶۰۰ نفر عضو در سرای محله شریعتی جنوبی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: در راستای اجرای شیوه نامه  ابلاغی آموزش های شهروندی شهرداری تهران و با توجه به ضرورت رشد و توسعه فعالیت کانون های نوجوانان در مناطق، دبیر خانه منطقه ای کانون نوجوانان این منطقه با حضور بهرامی نماینده اداره کل آموزش های شهروندی، دبیران کانون های نوجوانان محلات و مسئولین خانه های آموزش شهروندی در محله شریعتی جنوبی ناحیه دو افتتاح شد.

در این مراسم بهرامی اجرای فعالیت های کانون توسط دبیران دختر و پسر محلات ۱۳ گانه را هدف افتتاح این دبیر خانه اعلام کرد و افزود: این فضا شرایط را برای ورود نوجوانان به عرصه مسئولیت ها در آینده هدایت و راهنمایی می کند و نوجوانان با فراگیری آموزش ها و برنامه ریزی مناسب و هدفمند می توانند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا خواهند کرد.  

در ادامه مدیر آموزش های شهروندی منطقه پیرامون اهداف، رسالت و وظایف دبیران محلات مطالبی را بیان کرده و از دبیران محلات خواست تا گزارشی از فعالیت های کانون در محلات خود به تفکیک دختران و پسران ارائه و برنامه های ماه های آتی محلات را اعلام کنند.  

در این برنامه دبیران منطقه ای کانون دختران و پسران در مورد برنامه های خود مطالبی را بیان کردند و از دبیران محلات خواستند تا در انجام فعالیت دبیرخانه مانند هماهنگی و سازماندهی فعالیت هایی همچون گردهمایی نوجوانان محلات و هم اندیشی در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه نوجوانان مانند برپائی اردو، کلاس های  آموزشی، مراسم های  ملی و مذهبی دبیران منطقه ای را همراهی کنند.

شایان ذکر است در این  مراسم از تعدادی دبیران فعال دختر و پسر کانون محلات  با اهدای هدیه تقدیر شد و سپس  دبیران محلات با همراهی کارشناسان و دبیران منطقه ای کانون  از اتاق دبیرخانه منطقه ای دیدن کردند.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 46204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =